contor

Free Site Counters


marți, 8 martie 2011

Real

       În ziua de azi nici măcar nu-i nevoie să sechestreze victima şi s-o închidă. Totul e făcut frumos, în mod negabil, plauzibil, de la distanţă. Ce este uluitor însă, este faptul că atâţia oameni aparent de bună credinţă, pot fi cooptaţi în numele ” siguranţei naţionale”, pt a participa la hărţuirea în bandă a victimei.
Ce li se face bieţilor oameni prin tortură cu microunde de la distanţă este amplificat de chiar vecinii lor, prin vorbele grele, repetate obsesiv, oriunde biata fată s-ar duce.
România democratică !
Fata asta nu a făcut niciodată politică, nici măcar nu injurase vre-un politician. A fost selectată pur- şi – simplu pentru antrenamentul jigodiilor civile sponsorizate de altele mai mari, cu trese şi stele. Se numeste Ecaterina N. şi este din Bucureşti. Crezând că va scăpa de ei, s-a mutat la ţară. N-a avut noroc nici acolo:
“Experienţele se continuă întotdeauna chinuind tot organismul, şi sunt peste limita de suportabilitate. Mai mult astea sunt acte de cruzime şi de sadism. E experimentată durerea prin tortură de la distanţă şi ei le fac deja… Ei nu prea mai pot fi opriţi. Au făcut apatici pe cine trebuia şi vor continua unii să gândească actele de sadism şi alţii să le execute.
Nu îţi mai scriu mesaje în care sufăr, tot nu răzbate suferinţa din cuvintele pe care f rar le scrie cineva credibil şi coerenţă nu mai există că aşa vor şefii lor. Când gândesc ceva important îmi dă cu un aparat în cap, din profunzimea capului spre tâmplă dreaptă sau stânga, provocând un sunet mediu, adică instantaneu îmi anihilează activitatea creierului făcându-mă să îmi sune tare în cap pt 20, 30 de sec.
Da, hărţuită evident, în tortură la dist. Armele lor iau tot şi nu lasă nimic. Ei lucrează bine mersi în jurul meu şi manipulează pe toată lumea, nu mai pleacă de la vecini şi dă prin pereţi.
Crede-mă şi fără bani oamenii pot fi răi. Nu e prima oară când manipulează lucrători din magazine, bancă, etc., împotriva mea, pentru beneficiul ucigaşilor. Mă înjosec la magazin… Strigă de peste drum, la poştă, la bancă, da strigă că vede, aude ce vorbim şi cu voce joasă în secret la bancă- strigă că vede pe computer conturile mele. Nu am înregistrat în 19 ani o dovadă că sunt hărţuită în bandă. Vecini de la ei spun acuzaţii, injurii, umilinţe, minciuni. Cine vine aici, moldoveanul, familia lui, abordează pe oricine şi spun ” muierea aia care a cumpărat casa (şi eu sunt acolo lângă ei ne uităm unii la alţii)- e nebună. E crimă intentională. Cum să surprind atâta violenţă fie şi verbală, şi atitudinală când nimeni nu a putut niciodată să se lupte să tempereze calomniile.
Problema sunt aparatele, şi armele cu radiaţii cu care ei mă chinuiesc şi o chinuiesc şi îşi bat joc şi de mama mea şi trăim rău în tortură. Pe strada, chiar şi la magazine, supermarkete, aşa e viaţa, stresantă pentru toată lumea.
Problema e că şi pe stradă şi acasă sunt chinuită cu diferite radiaţii care dau efect de încins, de durere insuportabilă. Dă-le încolo de mutre tuciurii cu felul lor de a fi şi de a vorbi care devalizează demnitatea şi te lasă fără tot ce ai mai scump şi cu o privire, sau un sunet, nu doar cuvânt. Felul lor de a fi face să nu aibă rost omenescul. Problema sunt aparatele cu care ne-au făcut tot ce au poftit şefii lor. Cu aparatele astea ne face tot ce pofteşte. ¤Şi fără ajutor nu putem scăpa.¤ Dar ce păcat că nu îi ie milă nimănui de fetiţa de 3,4,5,6 ani hărţuită în bandă pentru minciuni şi pt profitul cuiva .”
România Liberă online Arhivă
Joi, 08 Octombrie 2009 23:09
Oamenii vor putea comunica între ei cu ajutorul gândurilor .De-ar fi atat de simplu..
Joi, 08 Octombrie 2009 23:09

Ca de-obicei, cand media prezinta ceva ca fiind intr-un stadiu incipient sau experimental, tehnologia se foloseste demult. Cum in ziua de azi, toate descoperirile importante sunt intai puse in slujba armatelor si a serviciilor secrete, nici aceasta nu face exceptie. De ani de zile au aparut oameni care dintr-o data, au inceput sa se planga ca sunt influentati de la distanta, ba chiar ca aud voci in cap, fara ca ei sa fi suferit de vre-o boala mintala. Li s-a intamplat pur si simplu..
E firesc sa asumam ca atunci cand baietii cu ochi albastri se afla in posesia unor tehnologii noi, sa le testeze in mod ilegal pe cetatenii tarii, cu scuza ca cei asupra carora sunt folosite, erau oricum indezirabili. Daca nici cei care au tras la Revolutie, nu au putut fi trasi la raspundere, cu cat mai mici sunt sansele ca actualii securisti sa raspunda pentru niste crime comise in mod negabil si plauzibil ?
Am aflat marturia unei astfel de victime, Ecaterina N. din Bucuresti. Asupra ei si-a mamei paralizate, sunt folosite zilnic, ritual si obscen, arme exotice cu microunde, intre care si cele psihotronice descrise in articol. Imaginati-va ce inseamna ca unui om sa i se vorbeasca direct in cap, fara ca nimeni altcineva sa auda – e definitia clasica a torturii psihologice. Sa-i dam cuvantul Ecaterinei:
“Experienţele se continuă întotdeauna chinuind tot organismul, şi sunt peste limita de suportabilitate. Mai mult astea sunt acte de cruzime şi de sadism. E experimentată durerea prin tortură de la distanţă şi ei le fac deja. Nu prea mai pot fi opriţi. Au făcut apatici pe cine trebuia şi vor continua să gândească actele de sadism şi alţii să le execute.
Nu mai scriu mesaje în care sufăr, tot nu răzbate suferinţa din cuvintele pe care f rar le scrie cineva credibil. Când gândesc ceva important îmi dă cu un aparat în cap, din profunzimea capului spre tâmpla dr sau st provocând un sunet mediu, adică instantaneu îmi anihilează activitatea creierului făcându-mi să îmi sune tare apa în cap, 20, 30 de secunde.
În timpul somnului, dacă mă lasă să dorm, îmi ard mâinile, îmi dau cu radiatii în cap; la trezire acum, mi-a ţinut amorţită rău de tot mâna stanga, dar amândouă mâinile sunt într-o suferinţă surdă, cu arsură în profunzime, aproape îmi scapă tel din mâini; în cap din creştet până la ceafă- arsuri usturătoare, mă doare tot capul rău; ca de obicei în orice cameră vreau să dorm, îmi face acelaşi lucru..
Ăştia vor să nu mă pot îngriji pe mine insumi. M-am trezit şi ca de obicei la trezire, am o stare de rău e ceva ce în cuvinte nu se poate descrie.. Nu prea e nici credibil nimic din ce spun. Ne vor fără o sursă de trai, abia să ne putem îngriji singure sau mai bine, să nu ne mai putem îngriji, au învestit în toţi vecinii să mă trateze rău, să mă jignească, să mă enerveze, să spună avertizări ce vor filma.
Imaginează-ţi de ce au venit după mine din cart Dămăroaia, psihpoatul face intervenţii cu un amuzament debordant pe amândouă noi femeile. Nu pot să răspund la un interviu, mă ustură toate oasele, ochii şi nu trebuie să plâng sau să râd pt că o să îmi fie şi mai rău de oboseală.”
Unii vor spune “femeia delireaza, asa ceva nu e posibil in democratie”.

Niciun comentariu: